Dricker tee :)


Elin är fotografen! Tyckte att bilden blev så gullig^^

Usch, drack nyss upp den fjärde koppen tee så nu fick jag lite ont i magen. Kan beror ifs att jag har smakat på muffins. De blev..OK^^

Hade NP NO i dag och det gick SKIT! (slut snackat om det.)

Asså shiit är kl redan halv åtta! Käns som att jag inte har hunnit göra någoting förutom att ha ridit och bakat:S
Hade tänkt börja läsa boken som jag fick av Rebecka i dag men tror inte att jag orkar :S Den värkar faktiskt vara bra endast lite kort. Alltså det är inte så att jag är emot korta böcker men jag tycker att man lever sig in i boken och lär känna personerna i boken bättre när boken är lite tjockare =)

Jaha som vanligt kommer jag inte på något att skriva när jag börjat att skiva^^

Ha det gött ;)

/ L i n a 

Kommentarer

Postat av: R:lillasyster

Söt hund<3 :)

2011-04-02 @ 15:22:34


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0