Earth hour



Ni har väll inte glömt?:) ( heter det earth hour??)
All electrisitet ska vara ner stängt 20:30-21:30 (eller hur var det?)
När jag och Elin kommit hem från kalaset släckte vi ner så mycket som möjligt. Sen någon timme senare kom mamma hem och förstörde allt^^ Men vi har iaf haft det nersläckt någon timma =)
kalaset var föresten...bra. Det var tips promenad, och sen en lite rolig grej då moster gjort en baouta stor grön groda på en kartong, man skulle måla läppstift på sin mun, ta på ögon bindel och försöka sätta munnen mitt i prick ^^ Fast jag var för tråkig så jag gjorde inte. Sen var det typ mat lagnings tävling^^ Good mat =)

(Glöm föresten inte att ställa fram klockan!)

Sitter nu fraför tv:n med knäcke bröd och tee. eller ja..jag åt/drack det nyss men nu är det slut.
Hade tänkt att läsa men känner ingen ork för det ;P

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0