En ny början


Bra bild, jag vet X)

Vet inte om ni har hört det men jag och Rebecka har börjat byta böcker med varandra :) Jag tycker att det är kul. För tillfärligt hade jag inget att läsa så det passade perfekt att byta böcker:) Vi har också bestämt att när vi läst ut en bok ska vi skriva på bloggen om vad vi tyckte om den:)

Så ja den här boken har alltså jag läst, En ny början ( tror att alla fattat det haha X)
Boken handlar om en tjej som heter Jenna, 15år. På grun av en hädelse tvingas hon av sin mamma att flytta till sin moster över sommaren för att tänka över det hon gjort och komma bort från stadslivet i London.
Där träffar hon så klart en kille, "Gabe" Och som det står skrivet på baksidan har han en mörk hemlighet. ( haha antar att ni redan har läst R: s inlägg om denna boken så nu skiter jag i att skriva mer ;)  )

Bokens +
Jag tycker att den var spänande. Bra meniningar. Bra handling. Inget var förutsägbart, allt kom ganska överraskande (fast inte allt).. Man ville aldrig sluta läsa! ( asså shit vad dålig jag är på det här! Vet inte vad jag kan skriva mer )

Bokens -
Den var för kort! Allt hände lixom för snabbt. Jag hade nog vellat att allt skulle dragits ut lite ^^
Ja och så det där jäkla slutet :'( lyckliga slut TACK!

Sen kan jag inte bestäma mig om jag skulle vilja läsa den igen eller inte.

Boken får 5 av 5 bananas!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

REDAN? Jaha. Jag är på sida83 i den jag fick av dig och det menas med att jag har mer än 200 sidor kvar xD Men jag har ju också två veckor på mig^^

2011-03-18 @ 21:36:00

Postat av: L

men är det inte 233s eller var det 333s? haha ^^

2011-03-18 @ 21:45:09

Postat av: R

Haha det är 330 sidor^^

2011-03-19 @ 09:39:46


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0