Förvirrad

Ja det kan man säga att jag var. Imorse så vaknade jag oh kollade kl, men inte viste jag om den gick rätt eller fel. Skulle kolla mobilen så jag tog upp den men som en haltvål så slant den ur handen och landade på golvet ca 2 meter bort^^ Aja. Men kom senare på att min mamma eller lillasyster hade ställt fram kl till rätt tid (sommartid)
Lyssnar på radion och det kommer nu upp en härlig låt. Har ingenaning om vad en heter men jag har hört den förut. Aja om jag får reda på det så skriver jg det;)

Nu ska jag höja volymen på radion och städa mitt rum riktigt ordentligt. Jag blev sugen på att städa mitt rum igår, men då skulle jag ut och rida så det fick ju vänta. Men nu blev jag sådär städsugen. Härligt när man blir det. För då blir städningen rolig på ett sätt man vill liksom städa så nogrant som det bara går. Ne nu ska jag ta ut mitt städ humör på mitt rum ;)

Fin bild av ofc min storasyster (vill lägga upp MINA bilder, stora data kom tillbaka)(rimmde eller?)
Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

ska vi göra redovisningssaken i morgon??

2011-03-27 @ 20:34:04


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0