Fullt upp men endå så....

...Bloggar jag ;) Hehe till alla er trogna följare (Ni vet vilka ni är) Hehe ja.

Idag hade vi NP-no och det gick...ja det gick som det gick helt enkelt. Ingen mer information tillgänligg om detta.
Har eller rättare sagt ska börja plugga på spanskan. *suck* Jag gillar inte spanska...men men.
Sitter nu och undrar om mamma kan läsa tankar. Hon är nämligen i stan och handlar mat så om hon kan det så köper hon en risifruti-XL till mig.

Har nu precis ringt mamma och nej hon kunde inte läsa mina tankar och mitt samtal med henne kom försent. Dom hade redan lämnat affären :/ Aja...jag klara mig fint endå ska ni se ;)

Har inte så mycket mer att säga så ja...plugga på små barn. Spanska läxförhör imorgon. Hoppas att jag klarar det ;)

Ni får för tillfället denna härliga bild ;) Och ja P.S Lina glöm inte boken och glöm inte heller fysikboken ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Sk försöka! :)

2011-03-16 @ 20:33:36


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0