Go och glad som kexcoklad

Jajemänsan;) Det kan man la säga att jag är ;)

Imorgon är det fre..wait for it...DAG! Hehe den som kände igen det där "wait for it" ja ni fattar ju. Ni som inte gör det...kolla mer på tv xD

Ne men dagen idag har varit helt...görgo ;) Idrotten var rolig...jobbig men rolig ;) Sen efter idrotten så stack L & E. Så jag och Karin stack till villan. Vi gick in och satte oss med Annie. Och jag fick en sådär go stol. Mjuk och skön. Och sen kom Karin in med en glass och då blev jag sugen. Så jag drog fram en 20 lapp ur byxfickan (Gud den 20 lappen räddade mig;) ) Så köpte hon glass med melonsmak till mig (Karin alltså) Sen så skulle hon åkt hem men hon stannade kvar och höll mig sällskap ;) Snäll och go hon är :) Så tack Karin för detta:D Sen åkte jag hem. Och ja.
smsade L och skrev en sak sen när jag läste det till Sanna så kom jag på att det rimmadexD
Det stog
"Det känns skönt att tjocka sig med glass, efter ett långt idrottspass" Hehe bra eller hur? ;)

Ne nu ska jag faktist...kolla på tv :P

Vi gungar våra pipper hoho jaja....Vi gungar deras ungar hoho jaja ;) Kom på vem som sjöng den ni ;) Så får ni att klura på
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

nice;)

2011-03-17 @ 17:38:44

Postat av: R

Oh yeah ;)

2011-03-17 @ 18:01:20

Postat av: S

Madicken:P

2011-03-17 @ 19:19:06

Postat av: R

YEEESSSS Sanna tar hem priset...som är typ...GRATTIS! Så det var priset^^

2011-03-18 @ 15:32:21


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0