har din häst överenergi? jo tack

Ja det kan man säga att han hade. Har vägrade stå still och var bara irriterande. Jag kan säga att jag blev glad av att komma iväg. Fast det gjorde det inte bättre med att min mamma ledde min lillasyster så jag kunde ju inte trava ifrån dom (Ifall ifall han skulle slita sig och hänga på liksom) Men då fick mamma idén att jag skulle rida lite i snön med honom så att han blev lite trött. Så att han fick arbeta lite extra. jaja

Hade la inget mer jag ville säga eller kom på. så det får bli lite nya bilder från...vad jag tror var förra helgen




Ja fina bilder va? Hehe gillar sooolen liite eller? Svar: Ja ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

underbara soolen =D

2011-03-19 @ 21:46:11


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0