Har du tråkigt eller? Svar: Ja till 100% faktist

Ja som sagt (Okej jag säger så allt för mycket) Men ja jag har tråkigt. Som ni kanske har märkt. Jag vill att L okså ska skriva men hon kanske är inne i en period där hon bara helt enkelt inte orkar...förstår dig ;) Man kan läsa sin egen blogg men sen orkar man inte blogga. Men men. She`ll be back...i promise you that ;)

Just nu så ska jag läsa på spanskan så att den sitter som hugget i sten tills imorgon (Kan man säga så?)
Och nu kommer resten av familjen hem och förstör min pluggfrid -_- Kunde dom inte varit i stan i en kvart till eller nåt ;P Ne det är skönt att dom är hemma faktist. Ne nu ska jag dra mig till min jacka hämta mitt spanska häfte och börja plugga.


Och jag lovar er att ni ska få ett par riktigt fina bilder i helgen och inga mer ordspråk ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0