Häst bomb



Så UNDERBART väder det har vart i dag!
Jag gick upp från sängen 9:30, åt frukost, gick ut och mockade. Sedan tog jag med kameran och fotade. Det blev bara häst och hund kort . Haha jag har kommit på att det är väldigt kul att ta kort på hästarnas mular när dom äter. Jag låg på häst täcken och tog kort, mysigt^^ Sen vid 12 gick jag in och halv slöade lite innan lunch. För sedan bar det av till kusin kalas. Gustav fyller 1 år. GRATTIS Gurra!   Så nu var det ett årsedan 8C hade prao^^ Å det var så kul, önskar vi hade haft prao i 9:an också "/ Aja, där propade jag i mig massa kakor och tårta. Eller mäst kokos kakor ;P Juste, vi såg också dera ssöööta kose kalvar 3st. Så snuttiga asså^^
Aja, jag är nöjd med dagen :D

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Såå skönt med vädret, det ska vara ganska varmt och lite sol då och då nästa vecka oxå:D

2011-03-20 @ 18:48:52

Postat av: L

= Promenad väder! ;D

2011-03-20 @ 21:22:06

Postat av: AGCH

Japp! =D

2011-03-21 @ 20:07:35


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0