Hata vädret (?)

Japp det är nog det som alla gör just nu. Jag menar vem vill ha mer snö liksom? Inte jag iallafall. Där har ni ett ord som man tycker ska sitta ihop men det gör inte det "I alla fall" eller "Iallafall"   Jag skriver ihop orden, ser bättre ut då. Eller vad tycker ni? Lägg nu detta i er carebox----> [_] ;)

Idag var vi i en kvarn ;) Låter roligt va? Men jag tyckte att det var det. Tycker om att köra olika lekar med klassen. (Och med klassen menar jag halvklassen, det räknar jag som min klass;) ) Och snart får vi våra klasströjor och mjukisbyxor.

Jaja säger ni. CARE! Liksom. (Sluta säga liksom Rebecka, seriöst det börjar bli jobbigt) Okej okej...tjurig hon var då.
Jag fick lyckan att gå hem i detta vädret också.*IRONI PÅ HÖG NIVÅ HÄR* Jag hatar att gå hem när det är sådant här sketväder.

Vi kör en låt eller? Japp det gör vi.

This is the way you left me,
I'm not pretending.
No hope, no love, no glory,
No Happy Ending.
This is the way that we love,
Like it's forever.
Then live the rest of our life,
But not together


Så där har ni en liten trudelut X)
Och om ni nu blev sugna på att höra hela denna underbara låt look down

MIKA- Happy ending
;)


Ne nu har jag inget mer vettigt att säga, så ja då slutar jag här då då ;)



Gillar dessa tre fågelbilder. Dom enda fina fågelbilderna jag tagit ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Haha lyssnade på den låten precis innan jag såg ditt inlägg XD

2011-03-09 @ 17:40:49

Postat av: R

Heheh:P

2011-03-09 @ 17:41:40

Postat av: L

Ja du är vist lite tjurig. Klandrar dig inte. Vädret förstör allt ! :(

2011-03-09 @ 19:50:32

Postat av: R

Ja vädret förstör ens humör men typ 100%! eller ja 76% då då;)

2011-03-10 @ 14:51:15


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0