Hello!



Det kanske är dags att läga sig snart?:)
Har haft en bra kväll ialla fall. Jag och Elin har sett på film och dippat morötter och chips. haha gluffs så var det slut. 
haha omg såg att kl inte ens är nio XD så neeej jag ska inte lägga mig än på ett par timmar ;) Det är skönt att läga sig tidigt meen då känns det som att man slösar bort så många timmar av helgen. Man vill ju lixom att helgen ska vara så lång som möjligt =)

På måndag är det Np sv muntligt :( Det kommer inte att gå bra för mig. Börjar bli lite nervös över det nu. Så därför vill jag att helgen ska vara extra lång.

aja..

Ha det gött ;)


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Gud vad du var aktiv i bloggen idag då?^^

2011-03-19 @ 21:13:19

Postat av: L

Gud vad du var antiaktiv idag då ;(

Det gillas inte, hehe

2011-03-19 @ 21:17:21


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0