Inne sammtidigt?

Lina om du ser detta just nu så ja...kommenter.
'
Idag:
Har jag inte gjort så mycket. Vart inne på datan och ja sovit med huvudet på bordet medans jag lyssnade lite på spotify sen la jag mig i mammas säng och små somnade i typ 20 minuter eller minder eller mer vet inte riktigt. Just nu har jag smått ont i magen :S hatar det. Men men. Snart eller för att vara mer specifik så ska jag duscha kl 7. Sen blåsa håret och sedan platta det;) Det vanliga när jg duschat om sagt. Borde ta en vecka utan någon plattning och hårblåsning så att mitt hår får "vila" lite. Tror det får bli på lovet ;)
Men men...nog pratat om mitt underbara hår :P
Ni ska nu få en liten lista på våra prov mm.

V.14
Hemmkunskaps inlämning(lägenheten)
Matteprov- algebra/ekvationer

V.15
NP-Engelska (eller?)
No prov- Kärnfysik
Musikprov- Klassisk musik
Spanska- rester

Sen kommer jag inte på så mycker mer, men det är säker någonting mer^^

Aja detta skulle bara bli ett litet snabbt inlägg så ja ;)

--INGEN BILD-- (Chokad...verkligen)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Språkhistoria, konsthistoria... :(

2011-03-31 @ 19:09:20

Postat av: L

kommentera vad?:)

2011-03-31 @ 20:08:48

Postat av: R

Du la in ett inlägg 4 minuter innan mig^^ Vi var inne och skrev ett inlägg sammtidigt;)

2011-03-31 @ 20:48:20

Postat av: L

NIIICE=)

2011-03-31 @ 20:54:03


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0