Jag kämpar på som några få

Igentligen skulle rubirken bara va "Jag kämpar på" men jag tänkte att ett rim kanske piggade up det lite;)

Så ja jag har inte skrivit på ett tag men det är bara för att jag inte haft tillgång till data. Våran är det nämligen något fel på. Så just nu skriver jag på min storasysters lilla data;)

Denna veckan har gått...lite havsegt. kändes som om det var onsdag i tisdags och det kändes som om det är torsdag i dag fastän det bara är onsdag. För att sammanfatta det...så är jag en dag före;P Men imorgon är det ju torsdag och det menas med en dag närmare FREDAG! Älskar fredagar. Men får inse att det är onsdag och njuta av denna dagen så mycket som det går.

Nä nu ska jag inte babla på om vilken dag det är och inte är^^

Hade igentligen inte så mycket att säga. Så nu ska jag gå och göra matte läxan (känner mig så duktig) sen får vi se om jag hinner med spanska läxan...den kan jag ju alltid trycka in i huvudet i skolan på no:n eller på rasten. ;)

En väldigt fin bild tagen av min storasyster;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

5=bäst

4=sämst

3=näst sämst

2=näst bäst!

HAHA, aja jag hoppas att du fattar att jag tjattar med flit^^

2011-03-23 @ 19:10:36


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0