kalla mig tråkig, för det är jag!



Ja som sagt jag är tråkig. Tydligen drar Elin till skutt medans jag sitter hemma. HUR tråkigt är man inte då?? skäms faktiskt. Men asså, har ingen lust att sminka mig och fixa kl åtta på kvällen. Jag vet att jag antagligen kommer att ångra mig i morgon.. så hmm.. förlåt för min öö tråkighet haha..

Hursomhelst, jo jag undrar om det är någon som sökt sommar jobb? Det har jag gjort! :D jag behöver värkligen pengar och det skulle kännas bra att jobba till sig det =) Jag tog faktiskt barn och äldre i hökerum. Hökerum är den enda plats jag kan ta mig till. Skulle passat bra med moppe nu^^

Gött att missa matte och engelska i morgon :D tack vare det slipper jag att göra läxorna i dag^^

Sneeela kommentera (L)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Gick Elin på skuttet??

2011-03-17 @ 21:52:35

Postat av: L

ja

2011-03-18 @ 17:21:02

Postat av: L

ja

2011-03-18 @ 17:21:17

Postat av: L

haha ja och ja ;)

2011-03-18 @ 21:08:32


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0