Känns tomt utan R! ;(


En bild från i dag då vi red^^

Ja det känns värkligen tomt att skriva själv och inte ha någon R som kommenterar:(Menmen jag får stå ut tills hon har tillgång  till data ;)

I dag hade jag och Elin med oss bakade kakor till skolan^^ De var ok=) Sedan spelade vi ju som alla  vet pingis^^ Det var faktiskt kul förutom att jag sög, haha^^

I morgon är det iaf torsdag. Veckan har gått segt som i S-E-G-T-! Men snart är det helg måste bara sova två nätter till för att det ska bli fredag, nice!

Nej orkar inte skriva mer, måste ju rätta hela text skiten så att ni kan se vad det står. (p.g.a det sega tangentbordet som hoppar över massa bokstäver-_-)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Nu har lixom inte jag heller varit jätteaktiv här heller då... Håller med, den här veckan har gått låååångsamt, men fikat var jättegott! :D

2011-03-30 @ 17:45:46

Postat av: L

gooood;)

2011-03-30 @ 20:15:49


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0