Kvalité

 
hm...

Ja det är sant som R skriver att bloggen värkligen har tappat sin kvalité. Det enda vi kan skylla på är oss själva, haha. Det beror nog mycket på att vädret inte håller humöret uppe så värst, finns inget att ta kort på och inget att skriva om. Jag vet att det kommer bli ändring på det när våren börjar ta fart igen. Så fort det kom lite sol blev man jätte glad, men nu när det bara snöar har humöret sjunkit igen och en massa negativitet dyker upp.
Om vi hade haft en stor blogg hade det ju alltid gått att köra tävlingar eller ja.. någon slags "aktivitet" Men haha inte så lätt nu.
Jag tänkte att jag och R skulle bestäma något att ta kort på för att sedan lägas upp på bloggen. Ex, ta kort på något rött eller ta kort på något du tycker är gott. Ja haha sen har jag inte tänkt längre. Men typ en gång i veckan eller nått. Ja/ Nej R? eller du/ni kan ju alltid utväckla idén eller ja.. men kom med förslag Alla ni 3-6 st som läser^^
Något måste vi ju hitta på för att bloggen ska bli liiite mer intressant. Går ju inte att sitta här och vara negativ medans vi väntar in våren, eller hur?:D Bloggen behövs abbsolut livas upp en aning!

hörs sen!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: L

kul att folk kommer med förslag när man ber om det asså XD

2011-03-12 @ 19:35:49

Postat av: R

Ja det låter som en bra idé eller början till idé ;)

2011-03-12 @ 21:34:58


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0