LÖRDAG AND I LOVE IT

Japp lördag som alla vet (Hoppas jag iallafall att alla vet :S )

Ja som sagt så skulle jag gå ifatt mamma. Jag gick då ner på vägen en bra bit och sen kommer jag då till en korsning och vet inte vilket håll mamma gick. Så jag ringer henne. Och då säger hon att hon gick ner till sjön. (Jag är ju då på andra sidan skogen liksom) Så jag tänker aja får la traska genom skogen ner mot sjön. Och jag kan lova er att jag kommer att ha så mycket träningsverk imorgon, att ja kommer att få amputera benen eller nåt. :P
Hade ju nog med träningverk från idrotten igår^^ Kan inte ens sätta mig i soffan, får liksom bara falla ner i soffanXD Och det gör ont i benen det medXD

Aja. Kollade på en film som gick på tv:n. En actionkomedi från 2005. Om superhjältar och ja, den var la helt okej. Lite uppenbar. Men liksom jaja;)

Har förövrigt inte tagit några kort idag (Som jag nu ångrar) Gick ut förut för att hämta ved och vädret är skönare nu än det var i förmiddags. Luften är nästan liite ljumen. Förut var den ju kall och nu alldeles lagom ;) Kunde ha gått på en tredje promenad för idag liksom ;P

Sen vill jag bara säga hur mycker jag älskar min hund<3  Hehe kom på hur mycker han betyder för mig idag när jag var hos L&E ;) Helt plötsligt liksom. (Okej jag får sluta skriva liksom)

Ikväll kommer jag inte göra någonting specielt. Kommer va i mitt rum och ha datan och tv:n på ;) En helt vanlig lördag helt enkelt. Kanske att jag kommer att sminka mig och ta kort, men får se ;)


Okej och en sak till. Finns det någon mer än jag som vet att om man tittar mot solen när man måste nysa att man nyser då? Bara jag som vetat detta. Inte E&L och inte S heller. Så den som viste detta kommentera då ;P
Och denna bilden är tagen av min storasyster ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Haha jag fattar inte :P Det spelar väl ingen roll var man tittar när man behöver nysa, man nyser väl iaf? XD

2011-03-05 @ 19:33:12

Postat av: R

Asså jo. Men om man känner att det kicklar i näsan men man nyser inte (Sådär lagom irriterande) Så kan man alltid titta på solen eller i em stark lampa så nyser man :)

2011-03-05 @ 19:50:55

Postat av: AGCH

Oki låter praktiskt, ska testas någon gång :)

2011-03-05 @ 20:56:15

Postat av: R

Ja det borde du ;P

2011-03-05 @ 22:40:32

Postat av: E

jag prövade en gång när ja nös och ja kan inte säga att det hjälpte :P

2011-03-06 @ 14:31:44

Postat av: R

Men du behöver ju inte kolla in i solen när du ska nysa, bara när det kiklas i näsan och du inte nyser då hjälper det att titta in i solen.

2011-03-06 @ 15:29:08


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0