lördagkväll och jag...gör ingenting

Ne precis. Jag gör ingenting...så BORING! Jag smsade L och frågade om msn men har inte fått ett svar än. Men jaja. Har mina storasysters lilla data och jag kan säga att jag gillar INTE dom små tangenterna men men vad gör man inte för att få vara på datan. Får stå ut till vi fått tillbaka våran stora data. Idag så har jag ridit och det gick sådär^^ men orkar inte knappa in allt med doma tangenterna. Ikväll ska jag sträck läsa min bok jag fick av L. Hoppas att läsa slut dom ca 260 sidorna som återstår ;) Jajemänsan det ska jag nog allt göra.

Orkar inte skriva mer så ja ;)

Bild från min storasyster (Har inte orkat ta kort, sen vill jag inte lägga in korten på hennes data vill ha den stora istället men men...får duga för tillfället;))
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0