Mini bildbomb!


( Såg nu att bilderna blev väldig mörk)

Hejsan!
Np NO i dag. Gick inte heelt åt skogen men ja. det kunde ha gått bättre. Slut pratat om det ^^

Efter skolan red jag med mamma och Elin. Härlig att äntlien känna värme från solen!
Sedan stack vi till lill kusin. Vi åt varma mackor där. MUMS var det! Haha, Hampus har blivit så stor nu! jag menar lixom inte på bredden utan i huvud taget. Bebisar växer så snabt att man inte hänger med. Han tjoade och höll på. haha tydligen så spelade han bara "apa" för att vi var där^^

Ska försöka lägga mig strax. Det var så underbart at lägga sig vid nio i går. Jag sov ut och var helt utvilad :)

BYE och god natt (L)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Fina bilde;)<3 Särskilt den med en hästabak;P

2011-03-17 @ 16:19:40

Postat av: Anonym

tack!<3

ja den är riktigt nice ;)

2011-03-17 @ 17:38:04

Postat av: R:s lillasyter

Söta hästar ;)

2011-03-19 @ 18:09:59


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0