Morgon pigg :O


( Ny bild )

Ja jag är morgon pigg, helt otroligt. Kl är bara nio och jag är värsta hopp sugen eller nåt.
Jag har konstigt nog vart det hela helgen och vaknat runt 8. Men jag har i för sig vart super trött på kvällarna och somnat på störten runt 11. Så skönt att få bra med sömn. På skolveckorna får jag vara glad om jag sover 7-8 timmar. Nu har jag sovit runt 9 timmar! Kankse inte jätte bra menmen, är utvilad iallafall :)
Föresten, det är la ingen som missade vasa lopps starten? Här har vi som traditon att äta frukost i sängen och se på starten fast nu när inte tv:n fungerar här uppe får det bli nere ;) Mamma gjorde nybakat bröd och dukade fram massa gött :D
Dagen i dag: Skulle vart med Sara men tror inte att det blir av, En tjej ska komma och se på Thelma runt 2-3 så då vill vi vara hemma och Sara komer inte hem först vid 12. Jag håller tummarna på att tjejen ska gilla Thelma. Inte för att jag vill bli av med henne, eller det blir ju en mindre häst för oss att sköta..men jag vet att hon skulle må bättre av att komma till nåon som ger henne mer uppmärksamhet. Sen om tjejen nu skulle gilla henne är det ganska tråkigt också,jag menar vi har känt Thelma sen hennes födsel!
senare i dag går ju sista rundan i VM för herrar, vill vi ju inte missa :D

Jag är föresten super nöjd med designen =D Tur att vi har någon som kan all kodning, värkar ju vara jätte krångligt:S

Och R, jag ska börja skriva mer så att jag skriver 5/10 inlägg ;)

Nej nu måste jag upp och hoppa! (hur mycket man nu kan hoppa med en massa tränings värk i benen haha XD )

(tangetbordet är fortfarande konstigt så det här inlägget tog tid kan jag säga X) Nästan 30 minuter! måse byta batterier )

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Sådär ja :) Gött med ett långt inlägg ;) Texten blev typ sötare med en ljusrosa bakgrund...eller nåt sådant ;)

2011-03-06 @ 09:49:50

Postat av: ewelina

fin blogg (:

2011-03-06 @ 10:02:32
URL: http://hundratjugofyra.blogg.se/

Postat av: L

R: Ja haha kanske var på tiden. Härligt med lite ljus färg istället för mörk =)

E: tack, dsm!;)

2011-03-06 @ 11:43:05


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0