Morgonpigg jajemänsan

Ja, detta har varit en populär rubrik på senaste tiden. Men jag måste bara säga att jag idag var riktigt morgonpigg. Gick och la mig runt tio i går och kollade på film med min storasyster. Filmen hete "The breakfast club." Min favorit film numera;) Den är från 80-talet ;) Sen så när filmen var slut och min storasyster hade somnat så satte jag på filmen igen och somnade efter ett tag. Sen så vaknade jag kl 05:30 och satte på radion och somnade om. Sen vaknade jag kl 06:45 och kunde inte somna om så kl 07:10 så gick jag upp och satte på mig min vackra klass tröja och mjukisbyxor ;) Och gick ut och släppte ut hästarna. Så jag smög ner så att mamma inte skulle vakna och sen när jag går ut så ser jag att mamma redan var vaken...-_- så det var ju ingen ide med att smyga längre^^

Så nu sitter jag här och har precis kollar klart på den underbara "Dr. Mugg" ^^ Den var på tv:n när jag slog på den så jag var ju bara tvungen att kolla :P

Jaja, nu ska jag inte tråka ut er mera ;)

En bild på min katt, som min storasyster har tagit:)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0