Räddaren i nöden

Känner mig liite som det just nu ;) Hehe min älskade (av många personer;)) storasyster förlät mig (Heter det förlät?) Aja, hon gav mig lösenordet till sin data, tack till tusen. Så jag hade lite att ta igen för dom här 3 dagarna. Hade mycke att läsa ;) Bra L att du håller bloggen uppe, jag kan förstå att du haft det tråkigt. Tycker också att det suger att ha bloggen själv. Hade nog inte stått ut i mer än två dagar utan någon som komenterade eller la in inlägg ;) Men du är stark du som höll ut...tills jag Räddaren i Nöden kom ;) Hehe nog med små prat.

Imorgon är det torsdag...om det endå kunde gå liiite fortare, men men. Ska inte klaga. Man har ju trots allt bara typ 3 månader kvar med under bara halvklassen (vist andra halvklassen är bra men våran ÄGER och jag ÄLSKAR min halvklass mest av allt;)) - Och NEJ A c1 äger inte...så du behöver inte komma med motsägelser^^
Aja. Tjejkväll på fredag också...roligt kommer det bli ;)

Aja får snart RYCK på detta liiilla tangentbord och dess tröga (en de tröga) knappar...men ska absolut inte klaga.

-INGEN BILD- :O

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

ja jag fattar då inte de som har egen blogg att underhålla :O

2011-03-30 @ 20:15:11

Postat av: R

Ne, det måste bli väldigt tråkigt i längden om man inte har många som läser och komenterar ;)

2011-03-30 @ 20:55:54

Postat av: AGCH

...... ;D

2011-03-30 @ 21:06:19


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0