Rihanna - S&M

Goooaste låten. Måste ni bara lyssna på ;)

Idag så ska jag nog rida. Jag kom på iden att jag kunde rida min lilla travare så kan ju min lillasyster få rida på min underbara sötsak;) (Mamma leder honom då såklart) Och så kan hunden också få komma ut på en promenad;)
Smart jag är eller? Jajemänsan ;)

Idag så ska jag nog även ta lite kort;) Har redan tagit två kort på fåglar. Jag behövde bara böja mig utanför fönstret så var det kirrat :P

Ne men jaa. Har inte så mycket mer att säga^^ Ha en fortsatt trevlig lördag;)

(Som ni nog alla vet så har jag icke tagit denna bild) ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

jag har tagit kort. underbart väder i mellan åt :D

2011-03-19 @ 12:04:15

Postat av: R

Okej, ja det ska jag också göra snart;)

2011-03-19 @ 12:38:24


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0