Seeeegt (?)

Jo tack det var det. Idag kom våran buss som vanligt då då och alla andra. När alla andra hade åkt så skulle vi med åka, men då kommer det ett ljud. Ett högt pipande. Men efter ett tag startar bussen och vi åker. Men ute vid vägen (Typ 100-200 m) ifrån så stanna hon bussen och säger att vi är tvugna att vänta på en annan buss för att det ljudet kom från broms varningssignalen. Så ja hur lång tid kan det ta liksom. Efter fem-tio minuter kommer det en som säger att han kan skjusa in busscafören till stan. Så hon säger "Jag kommer tillbaka med en annan buss om 10 minuter en kvart" (Pizzabagare?)(Det var det jag och Sanna båda tänkte) hehe...ja så får vi alla sitta kvar i bussen och efter 30 minuter eller så så kommer hon tillbaka...äntligen liksom. Då är kl typ 5 minuter över halv. Så kommer vi i väg. Och jag är då hemme kl 16:15 idag.....*suck*  Aja...så kan det gå liksom.

Men nog med klagande. Dagen var helt okej. Vi hade engelskan idag då då...och det gick la bra bättre och lättare än jag trodde. L hade la liite problem men jag tyckte att det gick bra endå :)

Imorgon är det onsdag (Redan liksom) Men det är bara gött att få fredag snart. Fast skolan är helt okej med. Det enda som jag HATAR med att gå i skola är att jag blir tvungen att gå upp kl 05:30 varje dag...
okej jag går upp kl 05:35 då då men lite får man la snooza eller(?) Hehe med fem minuter mycket snoozande ;P

Okej vi gör så här min morgon i punkter ;)

1: Vakna kl 05:30
2: gå upp kl 05:35
3: Gå ner och gör mig frukost
4: Sätter mig vi tv:n kl 05:40
5: Går upp kl 06:00
6:Tar fram speglen
7: Tar fram och sätter på plattången
8: Tar fram sminket
9: Sminkar mig
10: Plattar håret
11: Hittar kläder
12: Klär på mig
13: Plattar håret liiite till ;)
14: Borstar tänderna
15: Tar på parfym
16: Tar min mobil
17: Går ut till hästarna kl 06:30 eller 35
18: Tar ut hästarna
19: Sätter mig i bilen (Mamma skjusar mig nämligen ut till bussen. Vill inte gå och förstöra frisyren liksom) (Ne jag
skoja, hon skjusar mig för att jag är mörkrädd och för att det är så j*vla kallt)
20: Bussen kommer kl 06:45
21: Framme vid nästa buss kl 07:00 eller nåt sådant
22: Stora bussen kommer kl 07:10
23: är i skolan kl 07:30 eller 35...beror på liksom

Så det var min väg till skolan...rolig eller (?) Fy för den säger jag bara eller ja den enda jobbiga biten är nr: 1 och 2 HAHAHA! ne men att gå upp är det jobbigaste. När man väl vaknat är allt lekande lätt....fast ne...har ju haft min "små" problem på morgonen. (L fattar eller?) Men tänker inte gå in på den delen av mitt liv. Orkar och vill verkligen inte att det ska bli så igen.

En sak som jag gillar med morgonen är att sminka mig. Och att se hur fint håret blir när man är klar ;P Haha det är höjdpunkten på min morgon ;P

Bild från min storasyster:)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

tack för din detaljerade morgon haha XD

och nej jag fattar faktiskt inte X)

2011-03-01 @ 18:14:31

Postat av: R

Haha varsegod;)

Nehe men skit it då då^^

2011-03-02 @ 16:10:07


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0