Skriv för guds skull unge!

Ja det var till dig L. Du kanske skulle ta dig i kragen och skriva ett inlägg eller? Ha ha ha?!

Jag tycker att det är EXTREMT tråkigt att vara själv här IGEN. Nemen aja.

Idag är det TORSDAG och vart tog veckan vägen igentligen? Tjoff sa det så var det fredag imorgon ;)
Och det ser ljust ut för en filmkväll hos Lo;)
Ne jag har inte så mycet mer att skriva. Och det ni nyss läste är helt onödig information liksom, för vem vill veta allt det? Ne precis ingen. Men men. Nu ska jag ta och gå upp för att duscha lite kanske. Eller så gör jag det efter att jag mockat, ja det låter som en smartare plan...vill ju inte lukta häst i håret liksom ;P

Jag vet att ni tycker att jag är tråkig som lägger ut en bild som jag redan lagt ut en gång men orkar som vanligt inte ta mig upp till hårddisken ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Vi får la se hur det blir med filmkvällen..-_-

2011-03-03 @ 18:44:31

Postat av: R

Hehe jahaja ;)

2011-03-04 @ 15:40:00

Postat av: SaraWhitmore

Hej, vad händer ikväll??:D



Titta in min blogg så får du se en video blogg, Sen kan du också vara med i DAGENS BLOGG och sen kan du se bilder från mode visningen jag va på igår!!och sedan vad jag fick i min goodie bag!! :) <333



KKKKKKKRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMM

2011-03-04 @ 15:49:15
URL: http://sarapiper.blogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0