Snart drar jag till L&E

Japp som rubriken säger så drar jag om ungefär en timme till L&E ;) Roligt värre eller? Svar: As roligt, kan jag säga er att det kommer att bli.
Liite senare än jag kommer kanske H också, men vi får se. Blir roligt om hon kommer :)

Just nu sitter jag i soffan och är allmänt lat ;) Det känns inte som fredag idag kan jag säga. Men det gör det la ikväll om inget annat :P

Ne nu ska jag upp och packa ;)
En liten packlista ska ni få (Eftersom att jag just nu har tråkigt)

1: täcke
2: Kudde
3: Pyjamas
4: GODIS
5: kameran (Fast den kommer nog inte att användas så mycket så kanske kameran då då)
6: tandborste
7: hmm...ja du vad mer?

Okej sju punkter fick det bli ;) Kom inte på någonting annat. Hehe men det blir nog bra det ;)


Min gulleplutt ;)<3
Kortet är då taget av min storasyster ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

vi räknar med att hon kommer iaf =)

2011-03-04 @ 16:15:27


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0