snö, snö, snö, snö och vad mer?



Jag tog med mig ett paraply och kameran för att ta lite snabba kort på vädret. Haha om ni undrar varför hästarna stirrar så så  är det på paraplyt, scarry you know.

Sen jag kom hem har jag inte gjort ett skit, ja förutom att jag har tagit 38 kort^^  Vädret gör mig värkligen nedstämd :( Duma snö, våren var just på väg ju!

Jag fattar det inte, när jag ska börja skriva på ett inlägg käns det som att jag har massor att skriva men nu när jag skriver har jag ingen aning, det blir bara massa svamel..

Blabla snart är det iaf helg :D Det är inget vi säger nej till eller hur? Jag skan nog mäst "slappa" Det är la ganska skönt det med men vill ju hita på något också =) aja får se hur det blir, fredagen har ju inte börjat än..

Nej nu ska jag... sita kvar framför datorn ;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Anonym

Sööta små hästar;) Ne vädret gör en bara deprimerad :/

2011-03-10 @ 16:39:00

Postat av: R

Ooops glömde skriva att det var från mig ;)

2011-03-10 @ 16:39:23

Postat av: L

hehe ja i bland är de söta X)

så kan det gå (asså jag har dålig fantasi just nu = dåliga svar)

2011-03-10 @ 18:25:29


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0