snowMAN

Jajemänsan ;) En snowMAN kommer här. Jag tänkte att L;s lilla snowwomen kanske skulle vilja ha en man...fast min är typ 100 ggr större än L;s så tror inte hennes snowwonem vill ha han. Men här är han iallafall ;)


Min lillasyster slängde in två snöbollar i bilden...-_-

Socker sööt eller hur? ;)

Hade igentligen inte så mycket mer att säga.

Kom på en sak igår efter idrotten. Eller ja, det jag kom på är väldigt uppenbart:P Men vi hade tempoboll på idrotten och jag är inte så intreserad av innebandy (Som var en av sakerna man fick göra) Så då går jag mest omkring och gör ingen nytta, mer än att stå ivägen. Och det är ju tråkigt att ha en sådan i sitt lag eller hur? Vi alla stör oss nog på dom personerna lite. Och då började jag att vara mer aktiv på idrotten och ja sagt och gjort det blev helt plötsligt liite roligare. Och mina underbara lagkamrater (Min halvklass;)) tyckte nog det var mycket bättre också :P
Ja det var la det jag ville ha sagt. Så om du är en sådan person. Snälla ta ditt förnuft till fånga och RÖR PÅ DIG! Hehe ;)

Ja just det ja en ny bra låt även albumet är bra ;)

Rihanna - S&M

Albumet - Loud

Lyssna och njut ;)

Ja det var la det ja ;) Nu ska jag. Ja inte göra så mycket. Lyssna på musik och små titta lite på min ÄLSKADE serie VÄNNER <3


KÄRLEK på hög nivå ;)
<3

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

lungt, SIV gillar större män. Jag tror allt det är kärlek på G ;)

2011-03-18 @ 21:06:42

Postat av: R

Hahaaha så bra då^^ Hehe ja ;)

2011-03-18 @ 21:37:26


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0