Soffan sönder.. igen..



HAHA! Smart syrra man har! Elin spionerade i fönstret innan och för att inte bli upptäckt hoppade hon över mig och slängde sig raklång i soffan. Den poffs ner. Den har som sagt vartsönder förut. Hennes lösning blev att sätta en pengaburk under (pappas julklapp) Haha ingen av oss kunde låta bli att skratta trots att mamma skällde på oss (voff voff) 

Aja det blev (enligt oss) en bra lösning =)

Vad ska ni göra nu då? Jag ska la se klart på skid VM sen ut till stallet ;)
Ha det gött :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: E

ja tyckte det var en smart lösning :P

2011-03-06 @ 14:29:02

Postat av: AGCH

Haha det var uppfinningsrikt :D

Och bara för att du frågar kan jag ju säga att jag ska sitta vid datorn, sitta lite mer vid datorn, äta, och sen blir det nog lite mer dator tror jag;)

2011-03-06 @ 17:03:42

Postat av: Lovisa.W

Det var la gött! hehe ;D

2011-03-06 @ 17:12:15
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: L

E: jo den fungeradeju ; )

A:Låter som mycket data! ajaj^^

L: hehe visst ;)

2011-03-06 @ 20:04:55

Postat av: AGCH

Mm inte bra men vad gör man ;P

2011-03-06 @ 20:13:11


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0