Soon to be...LÅNGHELG!

Yeeeess;) Långhelg är det denna helgen nu då då;) Gött med det. Ledig lördag-söndag OCH måndag :P Det är najjs.
Och på måndg åker jag och handlar MASSA med kläder;) (Hoppas att jag hittar mycket iallafall)

Dagen idag vart helt okej. På idrotten fick man nu iallafall välja mellan massage och badminton (Och efter vad jag skrivit i ett annat inlägg, så fattar ni nog vad jag valde) Jo såklart så valde jag badminton ;) Det är väldigt roligt faktist. Tycker jag iallafall (Och som ni märkt så skriver jag iallafall istället för liksom, trött på ord?) Jajajajajajajaj...har 15 meningar kvar på engelskaläxan men det går fort ska ni se. Tycker det endå är liite roligt med att göra meningar:P (Rebecka snälla...INGEN gillar att göra läxor -_-) Me jo jag gör det...okej men just denna läxan var liite små rolig att göra. Annars så HATAR jag att göra dom flesta läxorna. Men men måste man så måste man;)

Ne jag tänker inte tråka ut er mer...

Har som ni märkt inga nya bilder...så tar den allra nyaste jag har (Som jag vet att jag redan lagt upp)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

INGEN läxa är rolig.

2011-03-10 @ 15:38:36

Postat av: R

Haha ne men det kan finnas dom få tillfällena då en läxa kan vara liite rolig iallafall;)

2011-03-10 @ 16:38:00


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0