Sova är aldrig fel

Nepp det är så sant som det är sagt. Idag skulle vi på skolbio. Men ungefär 40 minuter före så krampar min mage. Och jag ber mamma hämta mig. På vägen hem krampar den ihop så mycket att det känndes tungt att andas :S
Väl hemma släppte hon av mig och åkte till jobbet. Jag går snabbt in och slänger mig i mammas säng för att sova. Då tänker jag att det kan vara skönt med musik så jag ställer mig upp och går till radion. Men väl där så får jag sådär ont i magen så det blev till att skynda sig att sätta på den. Sen slänger jag mig i sängen och somnar. Jag vaknade sedan kl 14:10. Och har inte längre ont i magen:D Gud vad skönt det känns;)
Så nu mår jag prima igen.

Ne nu måste jag ut för att ge hästarna lite hö ;)

Den är så sööt ;)
Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: AGCH

Filmen var inte mycket att se iaf så du missade inget. Men aldrik kul att ha ont i magen, skönt att det är borta:)

2011-03-07 @ 16:16:48

Postat av: R

Okej bra då;) Ja det är skönt:)

2011-03-07 @ 16:32:12


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0