Storstädning

Ja idag har jag varit väldigt flitig. Fast det gick på ca 2-3 timmar. Men det bästa var att min lillasyster redan hade gjort en liten städning. Hade tänkt göra en liten punktlista...ni vet ju hur gärna jag gör en sådan. För jag tänker inte tråka ut er med ett långt inlägg. Eller ni kanske sitter där och tänker "ja nu har någon skrivit någonting, då har jag någonting att göra för en stund" Eller så kanske ni har bråttom och ska iväg och tänker "Nej men gud det hinner jag inte läsa" Och om ni inte hinner så kan ni ju alltis läsa detta inlägg liite senare ;)

Så jag började med att fixa i min garderob, typ dammsuga golvet och mattan sen vek jag ihop dom käder som hade hamnat utanför på golvet i min garderob. (Opps liksom) efter det drog jag ut skrivbordet och dammsugade under det och slängde ALLA papper och gamla tuschpennor som inte användes och så torkade jag av skrivbordet. Sen tog jag under min lillasyster garderob och sängen. Sen under "Soffan" och efter det under tv-hyllan/bokhyllan. Sen fixade jag och dammade bokyllan. Och fixade så att alla min böcker står på översta hyllan tillsammans med mina vännersäsonger (Alla 10 st;)) sen fin fixade jag med att lägga tillbaka alla mattor på golvet och soffbordet. Sen tog jag ut alla soppåsar och slängde dom i soptunnan ute. (Det blev hela 3 st påsar med massa gammla teckningar) Och sen så ja, då var la det mesta avklarat. Nu sitter jag och väntar på att det ska bli middag. Är jätte hungrig.

Har inte så mycket mer att säga. Eller jag kan la sitta och prata om ingenting, onödiga saker liksom.

En ny bra låt ;)

Safura - Drip drop

Sen ja...jag kan säga att jag älskar reklamerna med  Judit & Judit ;) Dom är för goa. Hoppades att min lillasyster skulle ha med sig en kaka upp till mig nu när hon kom...men nej tyvärr så hade hon inte det. Fast det hade inte vart så troligt eftersom vi ska äta om si sådär 10 minuter eller mindre (Hoppas inte på mer än 10 minuter)
Så ja. Har inte gjort iordning stallet än heller...*suck* Tar la det ikväll typ kl 7 så är jag färdig med allt lagom till 8 så kan jag ta in hästarna då. Låter bra bra. Fast nej det gör det inte. Det är söndag idag. Det betyder att jag är bänkad framför tv:n kl 7 för mitt favvoprogram "PA" ;) Sen kl 8 är det "solsidan" sen direkt efter det "Time out". Och sen efter det kl 9 så är det "2 1/2 män" och ja efter det är det la "My name is Earl"

Så jag får la gå ut kl 6 så är jag klar lagom till "PA" ;)

Ne nu ska jag inte ta upp mer utav er tid ;) Ha en fortsatt trevlig söndag

Gillar denna bilden :)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Låter som att du har varit flitig i dag =)

2011-03-13 @ 23:02:27

Postat av: R

Hehe jajemänsan serru ;)

2011-03-14 @ 15:32:49


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0