Suck, så trött;/



Hello ewery one!
Haha jag har suttit och gäspat hela dagen och har bara längtat att det ska bli läggningsdags! (ja, jag få skylla mig själv at jag är trött)

Efter skolan åkte jag och mamma in till stan där vi handlade mat och present till en viss person ;P (lollo gissa)
I morgon far vi till lollo efter skolan och ska fira hennes 16 årsda :D Jag VET att vi kommr få god mat och jag skulle tro att vi kommer skratta en hel del, iaf om alla är på gott humör. Fredag är både bra ch dålig dag att vara med kompisar, ett minus ä att allaa brukar vara trötta efter skolveckan och inte ha den rätta humorn, det positiva är att det blir en bra star på helgen,ja om man inte är för trött vs.

Haha uasch..känner mig så stresad utan anledning. Det enda jag måste göra i kväll är att ta på chockla på några muffins till mamma, äta, ta in hästarna och..ja plugga. Men det tänker jag inte göra idag, orken/lusten finns lixom inte ^^

Nu ska jag göra ett inlägg om R:s utlästa bok ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0