Tiden

Jag har tappat bort det jag älskar
Jag har glömt hur det var
Mina skor har blivit slitna
Och skosnöter gått av
Min kärlek har försvunnit
Med åren som gått
Borta med tiden
Är borta för gott

-------------------

Bra va? Hehe...inte skriven av mig utan av min storasyster. Hon är så bra på att skriva sådant;)

Har för ert intresse ätit upp min glass nyligen...vill ha mer;P
Jag kanske ska börja skriva med denna kursivastilen? Eller? Tycker att den fin;)
Jag har tyvärr inga bilder att visa och jag vet inte om jag ska ta en bild som ni redan sett. Det är tråkigt vi har typ sänkt nivån på bloggen genom att inte ha nya bilder att visa. Kanske skulle ta fram kameran och ta lite bilder. Men vad ska man ta kort på? Vill ha lite roliga bilder. Färgglada bilder. Men men får la hitta på någonting. Förslag är mer än välkommet ;) Bara att komentera.
Ne om man kanske skulle ta å gå ut och göra iordning i stallet. Men jag orkar inte det nu, men det måste ju göras någongång.

-Ni får tyvärr ingen ny bild, kanske kommer det någon ny senare idag eller ikväll. Får se;)-
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

vi kanske ska köra det vi gjorde förra året. att vi ska ta kort på nogot sp?:)

2011-03-12 @ 11:56:56

Postat av: L

btw, hälsa syrran att det var fins skrivet:)

2011-03-12 @ 11:57:43

Postat av: R

Ja, ja det ska jag ;)

2011-03-12 @ 21:35:34


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0