Tisdag 16:14

Så mycket är kl för er som undrade...eller ja så mycket var kl när jag skrev rubriken. Nu har det ju gått en hel minut;)

Dagen idag har varti helt okej faktist. Inte den jobbigaste dagen precis. Imorgon är det NP-Fysik...hur ska jag klara detta?

Nu hoppar vi över till en HELT annan sak. Varje natt nu sen i lördags så har det slått lock för mitt öra.
(Detta är då det öra som för er som vet, inte vart riktigt bra på senaste tiden)
Men det där locket jag hade i typ 2 veckor släppte veckan före höst lovet eller nej jullovet var det. Och nu så börjar det slå lock när jag sover på det örat. Och sen när jag typ vänder mig och så kan jag ha radion på. Så kan jag tänka "Men hade inte jag radion på?" Så vänder jag mig om så hör jag den.
Men när jag ligger med det "krånglande" örat så hör jag knappt någonting. Men sen på dan har jag inte det besväret...får be mamma kolla på det.
Eller åka inte till en vårdcentral eller nåt och be dom kolla till det.

Nu tar vi ett JÄTTE hopp i samtalsämnena. Ordet "INTE" asså man skriver fel på det heeela tiden. Det blir "ITNE" hela tiden. Jag menar när jag kollar efter stavfel i mina inlägg
(Vilket jag gör varje gång jag skrivit klart) Så är det oftast det "fel" man skrivit. *suck*

Aja ska inte störa erat pluggande längre (För jag hoppas att ni pluggar järnet nu!)
Så ni få ha en fortsatt pluggande dag ;)

Shnygg eller hur? Tror min storasyster...eller är nästan helt säker på att min storasyster gjort den;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

men usch vad läskigt :S hade fått panik!

2011-03-15 @ 20:14:51

Postat av: R

Hehe ja men jag, jag är modiG ;)

2011-03-16 @ 18:11:00


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0