Tisdag =)



Hade inte tänkt att blogga i dag eftersom min dag inte har var ett dugg intressant, och jag har inget att säga. Men nu bloggar jag endå p.g.a att jag sitter själv här hemma och har hur tråkigt som helst. OMG, såg nu att kl redan är 18:30! haha vad har jag gjort hela eftermiddagen? hursomhelst, när jag nu bestämde mig för att blogga trots allt hade jag tänkt ta en urtråkig, uttjatad bild. Men fick dåligt samvete så hämnatde kameran och tog ett kort som blev hyffsat haha, snacka om att blogga seriöst (not)

Måste bara säga att det är väldigt kul när R gör inlägg nästan varge dag, det uppskattas:D Tycker det är väldigt kul att läsa och skrattar alltid lite för mig själv när jag läser dom^^  De är så... oseriösa (villket mina också är) men roliga haha X)
Ville bara säga det så att du vet:)

När jag endå håller på kan jag lika gärna göra en kortfattad text om min intressanta dag. (ni fattar ironiken)
Skolan har vart ok. Måste bara rätta R's ord med att det gick inte alls okej på engelskan det gick s**t! haha, fick typ panik XD Sen på SO:n gick det ju inte heller så bra med våran redovisning om den påhittade religonen vi gjort. Jag fick skrattattak nästan hela tiden för att den var så dålig haha X)
ska jag nämna något mer?

Haha i dag måste jag lägga mig tidigare! 5-6 timmars sömn två gånger i rad är inte ok. Fattar inte att jag tillåter mig själv till det ens. Icke bra med så lite sömn :S Menmen är man fast i en bok så är man^^

Oj vad texten blev lång då, se hur många som orkar läsa den. TJAAAOOO

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Jodå haha det gick ;) Hoppas morgondagen blir roligare

2011-03-01 @ 19:18:33

Postat av: R

Naaw. Hehe jag kan små skratta till dina texter också ;)

Haha ja jag hade ett skratt anfall när Philip skulle säga namnet. Haha säger jag bara.

Jag sover i 8 1/2 timme per natt ;)

2011-03-01 @ 19:34:50

Postat av: L

A: ja får hoppas på det men om jag känner mig själv så kommer det bli samma visa igen X)



R: hehe X)

Ja haha kan ju undra hur många anhängare vi hade fått. skulle tro att vi vart ganska ensama med den religionen XD

OJ, det var inte dåligt. Men då lägger du ju dig 9-10:O skulle jag aldrig klara- inte varge dag iaf X)

2011-03-01 @ 20:07:00

Postat av: R

Ne me om man går upp kl halv 6 varje morgon blir man ju trött då om man är van att lägga sig runt nio och tio ;P

2011-03-01 @ 21:08:27


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0