Tjena mors!



Början till lång helg :D

Skolan i dag har vart ok, idrotten var väldigt rörig. Asså spökboll brukar annars vara kul men i dag var det inte alls kul, dels för att det var så rörigt och sen var jag kass. När jag kom hem satte jag mig och tog in massa kort i ett fotoalbum. Tror inte att det blev så bra men ska ta kort på det så får ni se.
Aja det tog någon timma.
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Haha jag är taskig mot pappa och vägrar att skala potatis. Inte för att jag inte kan hjälpa till utan för att jag vet att han är lat och inte vill göra det. Dessutom är det hanns tur ;P Lite rättvisa får det la va. Jag får la ta och göra salladen (något som inte pappa äter men endå) Men det måste man ju bara ha =)  Aja va jag bablar, vet inte vad jag har skrivit allt hehe.

Nej nu ska jag fortsätta att ha tråkigt. Låter lockande va?
 
Ha en mysig fredag föresten! det ska jag försöka med iaf =)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Ja bilden var ju klar...eller den kanske ska vara lite suddig?

2011-03-11 @ 20:17:01

Postat av: L

okeey?

Nej klart den inte ska vara suddig men lägger inte bara ut bilder som är skarpa (som du märker)

Tog bara en bild och då blev det den, vaddå då? =)

2011-03-12 @ 10:03:05

Postat av: R

Haha nej det var inget ville bara småprata lite;)

2011-03-12 @ 10:05:01

Postat av: L

säckert^^

2011-03-12 @ 10:10:28


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0