Tjenamors

Pigg det kan man säga att jag var idag. Vaknade ganska många gånger under natten. Men sen vaknade jag kl 6 och somnade till halv 7. Låg vaken tills kl 7, gick upp och släppte ut hästarna kl 7:15. Och nu är kl redan 8:12;)
Idag ska jag inte göra så mycket...blir nog tvungen till att mocka idag med-_- Kan inte våren komma så att hästarna kan gå ute på nätterna. Fast då måste det ju vara några +grader på nätterna också. Och det kan ju dröja tills det blir det. Aja ska man ha hästar så får man ta skitjobbet också.

Två nya bra låtar med the one and only Pink.

P!nk - F**king perfect
P!nk - Heartbreak down

(Om ni ska söka på henne på spotify så skriver man P!nk och inte Pink)

Ne nu ska jag kolla på "Kate och 8 barn" ha det gött ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0