Tog en kvart, gav en kvart

Konstig rubrik? Jo tack jag vet. Men det var det enda jag kom på som rörde det som hände idag och om det som hände igår ;P

Igår så som alla vet så kom jag hem ungefär en kvart senare pga bussen
Och idag så råkade busschafören åka förbi vägen in. Så han tog den andra vägen in och då så slapp jag att gå halva vägen så jag var då hemma 15:45 alltså typ en kvart tidigare ;) Tack för den som fixade det liksom ;) Så den kvarten som jag "tappa" igår fick jag igen idag ;) Hehe fattar ni eller?

Och L detta är till dig och jag hoppas att du fattar...170 ;)


Om någon undrar så är det blodapelsin på bilden;) Det var tyvärr inte jag som tog kortet.
Inte heller var det jag som åt blodapelsinen...men men...that´s life ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

haha du är då hemlighets full X) okej, kunde tänka mig det = )

2011-03-02 @ 17:52:40

Postat av: R

Haha ja det är la klart eller? ;)

Haha och jag kan ju säga att H är INTE 172 XD

2011-03-02 @ 18:25:53

Postat av: L

Du det kan jag säga med garante att hon inte är det ;)

2011-03-02 @ 19:35:49

Postat av: R

Haha jaXD

2011-03-02 @ 20:48:27


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0