torsdag...snart,snart,snart är det fredag!

Jajemänsan det är det;)

Skolan:
Ja idrotten idag var faktist ganska så rolig, det roligaste var nog när jag...hehe...sköt upp bollen i taketXD SKILLS kallar man de gott folk;) Jaja man får la bjuda liite på sig själv ibland;)
Sen vet jag inte om jag L & E ska ha NP-engelska imorgon skulle gissa på det men men om inte så har jag ju min engelska bok att läsa ;) Så syslolös blir jag inte. Engelskan är rolig men ja liite mindre muntligt...har det typ VARJE lektion, men det är ju bra iallafall.

Fritid:
Imorgon är det FREDAG! Och då blir det tjejkväll hos Lo;) Ska la bli roligt roligt. Sen på lördag så ska jag på kalas hos min kära farbror som fyller år :) Kommer också att blir roligt. Mest för att jag får en chans att andvänd mitt ur gulliga vita linné, och nej inte ett vanligt linné utan ja ett linné att ha över mitt vanliga linné...(oj nu blev det många linnén...hehe) ja ni kanske inte fattar men shit the same. Så det blir ju roligt att få ha på mig det.
Sen så blir det väll bara att mocka skit och rida...as usual. (slänger in lite engelska som ni märker) Men ja det var la min helg. + Att jag ska sträck läsa min bok på lördag kväll/natt. Kommer få ligga uppe till kl 3-4. Men det är ju helg så ja SHIT THE SAME! Hehe ;)

Nog stunt pratat.

-----INGEN BILD---- :O (igen)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Det är bra så kan jag läsa den sedan... Eler hur det nu blir :P Vad hade ni på idrotten föresten? :O

2011-03-31 @ 15:57:34

Postat av: L

Jag hoppas att du gör det för att du vill läsa den och inte för att du måste?:)

2011-03-31 @ 18:22:43

Postat av: R

A: vi hade maffia...fråga mig inte vad det var för jag kan/orkar inte förklara^^

2011-03-31 @ 18:31:33

Postat av: AGCH

Jodå om inte annat är det jätteroligt att prata om böcker man har läst sen så det blir bra :) Dessutom tror jag den kan va ganska bra :P

2011-03-31 @ 19:06:05

Postat av: L

D tror rätt;)

2011-03-31 @ 20:11:28


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0