Tröjorna är här!


( bilderna blev så mörka, därför blev det den här färgen)

Ja.. som ALLA redan vet så är våra efterlängtade tröjor + mjukisbraller här. Moster kör upp dom i morgon. Hahah vi får tyvär inte plats md två stora kartonger i bussen ;) Alla vuxna personer som sett dom har bara skrattat. Mamma ba "är inte ni lite för små för sånt?" .. "vad är vi för små för mamma?" haha ja.. Det blir säckert bra, men hade gääärna sett en annan baksida och inte ett jäkla öl glas X)

Fick tillbaka min äälskade bok i dag =) + Så fick jag en bok av Rebecka, ska börja läsa den i kväll hade jag tänkt.
Hahaha vet inte hur det kom sig för Agch behövde något att läsa så jag föreslog att "törst" kanske skulle va något, så nu ska han alltså läsa den. Eller hur? ;) joo klart du  ska! Ska bli bli väldigt spännande att höra vad en kille tycker om den. Hitills vet jag bara tjejer som har läst den. Och jag har aldrig hört någon som tyckt att den vart dålig-tvärt om. Hm..jag har faktiskt ingen aning om vad agch kommer att tycka om den. Det är trots allt en mer tjej  bok.  Vi tjejer tycker iaf att den är  AS bra^^.

Nej nu ska jag lägga mig och läsa :)


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Hehe jo den ska jag väl läsa, känner en viss press på mig att jag ska tycka den är bra... ;P Nej men det blir spännande och se vad ni läser ;)

2011-03-21 @ 21:47:42

Postat av: L

haha asså om du inte tycker att den är bra är la det förståligt X) (fast knappt)

2011-03-22 @ 18:08:09

Postat av: AGCH

Jag kommer ha läst ut den om tre elr två dagar... :O

2011-03-22 @ 18:22:11

Postat av: AGCH

Eller tidigare... ;)

2011-03-23 @ 15:49:54


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0