VÅÅR?!!



Hejsan !
Vet inte vad det är med mig O_o Aldrig någonsin har jag under min 14-15 åriga tid lagt mig kl 21:30 på en fredags kväll! Det värsta är att jag somnade på stört, helt slut typ. Har gjort det hela veckan. Det tigast la jag mig 20:50. haah helt sjukt. Vill inte lägga mig så tidigt men har värkligen vart super trött. Ett + är ju att jag har vart dubbelt så pigg på morgonen i stället^^
Aja.. Jag vaknde la före 08 i dag men tvingade mig själv till att somna om. Så jag vaknde och gick upp runt 08:45 (här har man koll på tiderna^^) Så direkt gick jag ut och tog lite kort. Såg för första gången i år myrorna!(första bilden) Är inte det ett BIG vårttecken!! (tyvär ska det ju snöa i mörn) Sen kom Kicki och vi red en sväng. Haha jag red i pyams X)  (hade så klart termosar och tjockjacka)
Det var så himla gött att koma in före 11 och vara klar med ridning + stallet =D
 Nu har jag -som Rebecka- Min skol-mjukiss-dress på mig^^

I kväll ska vi fira Några släcktmedlemar. Vi ska sitta ute ochgrilla! O_o usch :S Men det blir säckert kul trot allt :) Gäler att "tjocka" på sig bara så att man inte fryser ;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Wow då har du sovit länge...:P Underbart väder! :D

2011-03-26 @ 12:29:53

Postat av: L

Ja, ganska gött trots all^^

håller med! ;)

2011-03-26 @ 14:13:59

Postat av: R

Haha varför tvinga sig att somna om? Hehe fast ja det gjorde jag med fast då var ju kl halv 6 så liksom^^

2011-03-26 @ 14:38:36

Postat av: L

För att jag inte ville gå upp än:)

2011-03-26 @ 15:16:23


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0