Vår, det är äntligen vår!

Jajemänsan det är det, och för att visa detta så ska ni få se lite bilder som jag tog idag;)
(Alldeles nyss)






SNYGG MIN! Kan inte säga säga att jag var så nöjd med något av korten...men men. Jag tog inte så em jag var inte så nogran när jag tog dom. Jag gick ut och tog lite slarv kort.
Marken var eller kändes som en frusen bulle...ja...bra förklarat Rebecka...-_- Men ni vet när man tar upp en bulle eller typ en lussebulle som legat  frysen så känner man på den så känner man att den är sådär frusen rakt igenom. Att när man tar isär den så är den så där vit inuti för att den är så frusen. Hoppas att ni fattar. Marken var iallfall jätte hård. Hehe aja, nu ska jag inte förvirra er med mer dåliga förklaringar^^
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

okej..Jag tycker iaf att de var fina. Sp den första bilden och ozzy pfc :D

2011-03-26 @ 11:04:41

Postat av: R

Haha ja han är ju så sööt. Hans min var ju snygg okså;)

2011-03-26 @ 14:33:49


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0