Vart håller alla hus i dag?:)



Ååh jag har massa bilder att visa på hästarna när jag spionerade på dmo igår! Kan ju tyvär inte visa mer än ett fåtal, anars sklle i ju tröttna ^^ Här är iaf två bilder på rollans mule. Jag älskar hästmular, så mjuka och gossiga ^^
Vad har ni gjort idag då? Vi har haft främat hela förmiddagen. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Vi red på åkern och jag travade med Trollan första gången sen hon var halt. Det gick faktiskt bra! Trode jag inte :)
I morgon är det skola. Längtar inte. Jag börjar bli orolig för våra klass tröjor som inte har kommit än, börjar värkligen tro på riktigt att beställnigen inte har kommit fram! :S  Kan bara vänta och se..

Nej jag vet att det låter väldigt tråkigt kanske men mååste bara gå och läsa i den nya boken nu. Den ha blivit riktigt spännande nu. Jag läste tll 03 i natt. Kunde inte slita mig från den men tillslut kände jag mig tvungen. Jag skulle ju upp ganska tidigt. 


HA DET BRAAO!
/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Jag an ju undra vart alla håll hus igår. Skrev typ två inlägg och hörde inte ett ord från er^^

2011-03-14 @ 15:29:32

Postat av: L

är det så att folk börjar tröttna :'O? (jag tröttnar iaf inte!)

2011-03-15 @ 20:56:03


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0