Water for Elephants



Hm.. tja, undrar om denna filmen är bra =)  Skulle vilja se den faktiskt, tycker att den värkar vara ganska bra när jag såg på trailern.

Hursom helst, ha som vanligt inget att skriva^^ haha. Jaja jag borde la gå och lägga mig men har värkligen ingen lust!;P Måste vi börja skolan så tidigt? Faktiskt så tror jag att det hade känats till at börja en timma senare så att vi undomar får en timmas mer sömn. Skulle tro att många ungdomar inte är direkt sovsugna kl 21 på kvällen (då man behöver lägga sig typ) Hehe.

Asså, haha blir så irriterad på mamma, eller snarare frustrerad kanske, för vi har bett om att få åka till A6 eller nåt på lovet och handla nya kläder och vad får man för kommentar när man frågar snällt och fjäskigt "Ni har ju massa kläder!En hel garderob!" Asså haha VARGE gång man frågar. Man kan aldrig få nog med kläder eller? Jaja, ska la inte klaga, mycket roligare att klaga när man faktiskt är arg/frustrerad. Nu är jag bara.. hm ja..

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0