27+



I dag har det vart ett så underbart väder. Lite huvudvärks -väder dock ( villket jag börjar få nu) Men jag får dels skylla mig sjäv. Två koppar te och ett glas mjölk i dag räcker inte för den här temperauren^^

Skolan har vart slö som vanligt. Hjärnan har knappt behövt arbeta ett skit :D Den sista lektionen som bestod av No, körde jag och Rebecka den mycket "populära" leken "få fyra i rad". Måste bara nämna att jag äger i denna leken ;) Rebecka höll på att vinna men då råkade hon sätta i fel ruta så att jag vann ist. Hahaha, lyckat R;) Detta gjorde vi iaf ca 5min för sedan fick vi sluta för  dagen^^ R's mamma var så snäll och hämtade oss så vi fick komma hem tidigt ;)
I morgon är det sista dagen innan mini lovet. Jag börjar snart gråta. Jag vill inte lämna min unnnnnderbara klass :'( Men så är det. Vem vill bli stor lixom?

Juste, för er som är intresserade kan jag säga att min kamera är klar fixad :D Fick nyss ett sms. Jiihoooo!!!

 Kramiz kramiz

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Ja, men det var dina rutors fel, dom är så ojämna och konstiga så det såg ut som om det var rätt ruta, märkte att det var fel när ringen var klar ritad.^^

Åhh jag vill innnnntttteee lämmna 9c2!!!!Ever!!! Men life goe's on...

Åhh vad roligt, då blir det att ta massa fina kort nu då ;D

2011-05-31 @ 18:41:06

Postat av: L

Ja men smarto, man kollar vart man sätter sin ring extra noga när man är på väg till seger ;P



9c2 in my heart for EVER (L)



Haha, kan ju alltid fööööörsöka ta fina kort ;)

2011-05-31 @ 18:51:56

Postat av: AGCH

C1 4TheWin ;)

2011-05-31 @ 20:40:56

Postat av: L

A: Never haha ;)

2011-05-31 @ 21:08:54

Postat av: L

A: Never haha ;)

2011-05-31 @ 21:08:55

Postat av: AGCH

Allways hehehahaha... ;D

Lyssna på: Panic! At The Disco - The Ballad Of Mona Lisa

Jättebra låt! :D

2011-05-31 @ 23:21:11


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0