Back on track

Yeessss. Det är vi. Nu är både jag och L här och skriver mer. L fick som sagt "tillbaka" sitt internet (eller hur man nu ska säga) Men nu kanske kommentarerna kommer tillbaka också. För jag har då inte fått en enda j*vla kommentar (förutom enstacka från L, då hon kunnat komma in) Så det börjar bli ett litet mönster här asså. Så fort L inte kan blogga eller så så slutar alla att kommentera mina inlägg (som verkar vara hur tråkiga som helts anntagligen) och så fort hon är tillbaka kommer dom igen. Aja, jag får la skriva mer intresanta saker då då.

Idag är vädret detsamma...snälla kan det inte bli fint väder snart? Lite blått är det på himmlen men det kan la vara på hela himmlen istället. Aja det kommer la snart. (Får vi hoppas) Idag ska jag rida. Har inte ridit sedan...hmm. Jag tror jag red senast förra lördagen. Får typ skärpa mig med ridningen asså. Men det blir la lättare på sommarlovet (som jag inte längtar till)

Who's there to save the hero
When she's left all alone
And she's crying out for help
Who's there to save the hero
Who's there to save the girl
After she saves the world

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

Yees, vi är tillbaka!:D

2011-05-29 @ 13:00:17

Postat av: R

:D

2011-05-29 @ 20:04:27


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0