Bra låtar


Missing you - Taylor Hilton

Everytime I think of you
I always catch my breath
I'm still standing here
And your miles away
And I wonder why you left me
And there's a storm that's raging through my frozen heart tonight

I hear your name in certain circles
And it always makes me smile
I spend my time just thinking about you
And it's almost driving me wild
 
-----------------------------------

Mitt hjärta blöder Veronica Maggio

Dom stänger men ingen bryr sig
Blir blind när alla lampor lyser
Mm, det här är värt att dö för
Jag tror mitt hjärta blöder

-----------------------------------

Snälla bli min Veronica Maggio

Jag kan inte prata med dig när du tittar bort
Snälla, ge mig två sekunder innan du ger upp
Kan vi inte vara nära bara en minut
Är det nu, nu som det tar slut

-------------------------------------

Jag säger bara LYSSNA på Veronica Maggios nya album "satan i gatan" Oherregud vad BRA den är, alla låtar jag lyssnat på hitills är hur bra som helst. Lyssna, ni måste bara lyssna. Okej det kanse inte är allas stil men dom låtarna är hur bra som helst ;)


Lyssna!

Har inget mer att säga. Eller jo det har jag la. Men jag orkar inte. Så ja.

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

hon som sjunger om typ måndags barn eller vad dte är?XD

2011-05-06 @ 22:11:07

Postat av: R

Ja, hurså? Det är inte i detta albumet och det är bra. Du är bara fördomsfull.^^

2011-05-06 @ 23:57:43


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0