Dålig uppdatering från min sida

Ja det kan man säga.
Och nu ni ba "Yess uppdatering!" Hehe
Eller ba "Ne orka läsa deras dåliga blogg"*klickar ut från sidan*
Men jag hoppas ju på det första ofc ;)

Idag:
Har vi haft NP-matte-Del C (eller?) Aja men det SÖG! Jag kommer få -ig i matte och sen bli tvungen att gå på priv eller sommarskola :S Om man endå vore smart*suck*
Men jag har en del planer till sommar. När E åker och tjänar pengar så kan jag och L dra med mopparna och käka glass eller bada eller nåt ;) Låter la najs. Sen så måste vi göra det med E också ;) Hon är ju ledig på helgerna ;)
Men det är ett tag tills dess (som tur är)
Sen så ska det vara spexdag på skolan för alla nior. Och jag ska vara en rockigtjej (lånar kläder av min storasyster då, hon är ju en sann rocktjej) Så ska vi gå enligt schemat tills 12:30 och sen så ska det vara brännboll (i random lag) Sen ett kort på halvklasserna ;) Låter la trevligt eller? Men att köra brännboll med tajta jeans och t-shirt låter la inte så jätte najs. Men men. Får se får se. Hoppas nu att ALLA klärut sig. Annars är man ju lite halvtråkig liksom ;)

Sen så har jag la inte så mycket mer att säga (skriva) Har konsthistorian att öva på nu.

Åhh fokusen kom på rätt plats ser ni...
Bye bye///R<3


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0