Fredagendentrettondemaj

Japp, svårt att läsa? Ja kanske det, men det får ni tåla;)

Som sagt så är det fredagen den trettonde, men jag har inte vart med om någon oturssak...ännu. Dagen är ju inte över vill säga. Men jag håller tummarna och hoppas på det bästa ;)
Dagen har gott bra. Engelskan gick ju bra även om inte Karin var vid min sida. Hon kom la när det var 5 minuter kvar. Men lite fick jag gjort, den andra personen vet jag inte vad han fick gjort, men jag hoppas inte på för mycket ;P
Så dagen har vart god och glad som kexchoklad ;)

I need to breath, need to feel.
The pain in you and the pain in me
We can´t deny it, in the days of rain
Kiss me you fool before I´m gone
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Really nice pic :)

2011-05-13 @ 16:58:47

Postat av: R

Tackar tackar :)

2011-05-13 @ 19:02:34

Postat av: L

mhee, min kommentar kom inte med :(

2011-05-14 @ 13:15:08


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0